پوشیدن صندل ضد افسردگی است

صندل نوعی کفش است که جلوی پای شما را باز می کند، کفی معمولاً نازک است و با استفاده از یک یا چند بند به پای شما می‌چسبد. بند اصلی معمولاً از روی کف پای شما می رود.

اگر بیش از یک بند وجود داشته باشد، سایر بند ها نیز می توانند به اضافه قوزک پاهای شما از روی کف پا عبور کنند. از آنجایی که صندل چرم زنانه اکثر پاهای شما را در معرض دید قرار می دهند، اکثر مردم ترجیح می دهند در هوای گرم تر آن را بپوشند.

انجام این کار دو فایده دارد: هوای خنک را در اطراف پاهای شما به گردش در می آورد، به علاوه اجازه می دهد رطوبت از بین برود. هنگامی که گردش هوای خوبی برای پاهای خود داشته باشید، دمای بدن خود را تنظیم می کنید و همچنین احتمال ابتلا به پای ورزشکاران را کاهش می دهید.

طبق تعریف، دمپایی نوعی صندل زنانه فانتزی است. آنها همچنین به عنوان “دمپایی تانگ” شناخته می شوند. دمپایی‌ها پاهایتان را باز می‌گذارند و کفی نازک دارند، درست مثل صندل‌ها. از آنجایی که به نظر می رسد دمپایی ها صندل هستند (و از نظر فنی هم هستند)، آیا آنها یکی نیستند؟

در واقع به اندازه کافی برای تشخیص این دو وجود دارد تا تفاوت را بدانید. برای جلوگیری از سردرگمی، از «صندل انگشتی مردانه» و «دمپایی» به جای هم استفاده نکنید. دانستن تفاوت‌های متمایز به شما این امکان را می‌دهد که صندل مردانه اسپرت مناسب در مقابل دمپایی‌های مخصوص خود را خریداری کنید.

  • منابع:
  1. What Are Sandals
  • تبلیغات: 
  1. تحقیقات گسترده بر روی کشمش
  2. هنرهای زیبای دستی با بهره مندی از سبد حصیری
  3. فلفل سیاه ادویه مورد علاقه ورزشکاران
  4. چیدمان جدید اتاق شما به وسیله قفسه