پارچه اسپان باند را به جای طناب استفاده کنید

باند الاستیک بافته شده از بافته های کشسان سنگین حاوی نخ های لاستیکی ساخته شده است. پشتیبانی و فشار خوبی توسط این نوع پارچه اسپان باند متری ایجاد می شود. باند کرپ الاستیک است، اما حاوی لاستیک نیست. خاصیت ارتجاعی آن به دلیل بافت خاصی است.

که به آن اجازه می دهد تا تقریباً دو برابر طول خود کشیده شود، حتی پس از شستشوهای مکرر. این خاصیت ارتجاعی باعث می شود که لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بانداژ رگ های واریسی، رگ به رگ شدن و غیره قابل استفاده باشد.

زیرا کاملاً با پوست یا سطوح مفصلی صاف و ایمن است و در عین حال امکان حرکت محدود و کشش را در صورت تورم فراهم می کند تا گردش خون مختل نشود.

بانداژ منطبق نوع جدیدی از پارچه گان یکبار مصرف سازگار است که از دو شمع گاز پنبه ای با کیفیت بالا و فرآوری شده خاص ساخته شده است که به وسط تا شده است. استفاده و استفاده از این نوع بانداژ نسبت به باند رول شده معمولی آسان‌تر است.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی زیرا در طول استفاده به خود می‌چسبد و بنابراین از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. به راحتی با تمام خطوط بدن مطابقت دارد بدون اینکه نیازی به عقب رفتن یا چرخش باشد. مزیت دیگر این واقعیت است که نمی تواند لبه زبر یا فرسوده باشد.

  • منابع:
  1. An overview of bandages
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!