هودی دخترانه که در شب رنگ آن تغییر می کند

هودی های پشمی همیشه در کمد لباس کودکان ما وجود دارد، آنها بخشی از ظاهر روزانه هستند و به طور کلی بیشتر “اسپرت” در نظر گرفته می شوند.

با این حال، در سال‌های اخیر، مد، هودی را به عنوان پارچه‌ای برای کت و شلوارها و کت‌ها معرفی کرده است، بنابراین به بخشی از هر چیزی که لباس شیک تلقی می‌شود تبدیل شده است.

اما هودی چیست؟

هودی دخترانه یک پیراهن است، در واقع درست نیست که آن را پارچه بنامیم، دوخت زنجیر جوراب شلواری خاصیت ارتجاعی زیادی به پارچه می دهد.

به عنوان مثال، جایگزینی برای تریکو، که پارچه ای گرانبها و شیک تر است، اما اغلب کودکان آن را دوست ندارند، زیرا می تواند باعث مشکلات نیشگون گرفتن شود.

پشم گوسفند در برابر لمس ضخیم می ماند، در واقع برای لباس هایی با وزن خاص مانند ژاکت، شلوار، لباس، لباس، لباس، لباس استفاده می شود.

همچنین می‌توان از آن برای لباس‌های بیرونی مانند کت، پتو و لباس‌های مخصوص نوزادان استفاده کرد.

ویژگی های آن با توجه به لباس بافتنی می تواند بسیار متفاوت باشد، هنگامی که پلیور وزن کمتری دارد، ما از یک هودی صحبت می کنیم که در فصول گرم سال استفاده می شود، برای فصول سردتر، با این حال، هودی برس می شود.

منظور ما از برس دار آن عرقچینی است که در معرض باز شدن نخ شمع داخلی قرار می گیرد که پارچه را نرم، راحت و گرم می کند.

پشم گوسفندی بدون برس قابل تشخیص است زیرا قسمت داخلی دارای بافتی به نام “بوش” است که گاهی اوقات می تواند رنگ متفاوتی با رنگ پرز بیرونی داشته باشد.

ژاکت می تواند سفت باشد، بنابراین خیلی کشدار نیست، یا کشدار باشد، در مورد دوم، در ترکیب درصدی از الاستین را خواهیم یافت که باعث کشسانی بیشتر لباس می شود.

پشم گوسفند کش دار معمولا برای هودی های دخترانه و گاهی برای پسران نیز استفاده می شود.