نمایندگی توزیع و فروش سفره یکبار مصرف کاغذی ارزان قیمت

تا به امروز فروش سفره یکبار مصرف افزایش چشم گیری داشته، به دلیل استفاده آسان از این محصول و یکبار مصرف بودن آن و همچنین قیمت ارزان موجب شده که در مهمانی ها، رستوران ها، مسافرت به جای استفاده از سفره های معمولی از این محصول استفاده شود.

تولید کنندگان برای فروش بی واسطه محصولات خود، از طریق نمایندگی فروش، سفره یکبار مصرف کاغذی را با قیمت ارزان تر از بازار به فروش می رساند. این محصول در دو نوع پلاستیکی و کاغذ قابل بازیافت تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد که معروف ترین برند تولیدی این محصول سفره مجلسی برلیان است.

نمایندگی توزیع و فروش سفره یکبار مصرف کاغذی ارزان قیمت

فروش سفره پلاستیکی ارزان قیمت یکبار مصرف

فروش سفره پلاستیکی ارزان قیمت یکبار مصرف

سفره های پلاستیکی همانطور که از اسمش پیداست از مواد درجه پلاستیکی تولید شده است. قیمت این محصول نسبت به سفره های قابل بازیافت ارزان تر است. فروش این محصول با قیمت ارزان به صورت عمده ای صورت می گیرد.
فروش عمده ای این محصول نیز علاوه بر نمایندگی فروش آن از طریق عمده فروشان بازار نیز صورت می گیرد. همچنین سایت های آنلاین این محصول را ارزان تر از بازار عرضه می کند.

سفره پلاستیکی جذب  محیط زیست نمی شود و مدت زمان برگشت آن به چرخه طبیعت بسیار طولانی است بنابراین پیشنهاد می شود از این محصول کمتر استفاده شود.

سفره یکبار مصرف مجلسی را با قیمت مناسب تر بخرید

سفره یکبار مصرف مجلسی را با قیمت مناسب تر بخرید

به احتمال زیاد برای خرید سفره یکبار مصرف مجلسی به فروشگاه های یا سایت های اینترنتی سری زده اید و از قیمت های متفاوت آن تعجب کرده اید. باید گفت که این اختلاف قیمت به نوع سفره، متراژ آن و مواد اولیه آن مر بوط می شود مثلا برخی از این سفره ها ضد آب هستند که مسلما قیمت آنان نسبت به نوع کاغذی بیشتر است.

اگر بخواهیم این محصولات را دسته بندی کنیم بدین قرار می شود:

  • سفره یکبار مصرف پلاستیکی
  • سفره یکبار مصرف شیشه ای
  • سفره یکبار مصرف کاغذی

بزرگترین نمایندگی پخش سفره یکبار مصرف کاغذی

بزرگترین نمایندگی پخش سفره یکبار مصرف کاغذی

بزرگترین نمایندگی پخش سفره، انواع مختلف این محصول را به همه نقاط ایران عرضه می کند. در این مرکز قیمت سفره یکبار مصرف، نسبت به هزینه تمام شده در کارخانه افزایشی ندارد. این مرکز علاوه بر پخش سفره یکبار مصرف کاغذی، دیگر محصولات مانند ظروف یکبار مصرف را نیز روانه بازار می کند و همچنین به صادرات این محصولات به دیگر کشورها نیز می پردازد.
نمایندگی پخش علاوه بر فروش حضوری به صورت اینترنتی نیز به عرضه و پخش محصولات به صورت عمده و جزیی می پردازد.
فروشگاه اینترنتی ما نماینده فروش معتبر ترین برند های تولید سفره یکبار مصرف در ایران است که محصولات خود را مستقیما از کارخانه به دست مصرف کننده می رساند. برای خرید و سفارش محصول خود می توانید با کارشناس فروش وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.