مردی با لوبیا چیتی خانه ای را آتش زد

این دستور لوبیا چیتی که با لوبیا چیتی خشک شده درست می‌شود، روی اجاق گاز بسیار آسان است و خوشمزه‌ترین، لذیذترین و خامه‌ای‌ترین لوبیا چیتی را درست می‌کند.

نحوه درست کردن بهترین لوبیا چیتی
باز کردن یک قوطی لوبیا یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت بیشتر پروتئین گیاهی و سالم در رژیم غذایی شما است. اما پختن لوبیا از ابتدا ممکن است خوشمزه ترین باشد که به تنهایی با قاشق خورده می شود و به سالادهایی مانند این سالاد لوبیا سفید توسکانی و ماهی تن اضافه می شود و قیمت لوبیا چیتی با توجه به کیفیت تعیین می شود. آنها منبع عالی پروتئین و فیبر هستند و بهترین گزینه برای یک وعده غذایی بدون گوشت هستند.

لوبیا چیتی

دستور العمل من برای لوبیا چیتی با همان روشی که برای لوبیاهای کانلینی خود استفاده می کنم به خوبی و آسان روی اجاق می آید و بسیار خامه ای و سرشار از طعم عالی و همچنین مغذی است. آنها با خیساندن یک شبه لوبیای خشک شروع می شوند، سپس با دست آرام روی اجاق می پزند.

استفاده از لوبیا خشک به شما این امکان را می دهد که بافتی را که بیشتر ترجیح می دهید – لوبیا با کمی لقمه یا له شده و له شده – و نحوه طعم دادن به آنها – گیاهخوار نگه داشتن آنها یا نه (شنیدم کسی گفت “بیکن”؟) را تشخیص دهید. لوبیا پخته یک غذای ساده و مورد علاقه.

  • منابع:
  1. How to Make THE BEST Pinto Beans