قارچ دکمه ای سفید که تابستان 1400 در دریای خزر غرق شد

قارچ دکمه ای سفید باید پخته شود تا از مزایای تغذیه ای خود بهره مند شوند زیرا دیواره های سلولی آن ها اگر در معرض گرما قرار نگیرند غیرقابل هضم هستند.

با این حال، قارچ حاوی مقدار کمی مواد مغذی و ویتامین است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. مصرف قارچ به مبارزه با انواع سرطان کمک می کند، سطح کلسترول خون را تنظیم می کند و در نتیجه به مبارزه با دیابت کمک می کند.

قارچ به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و همچنین به کاهش وزن کمک می کند. در اینجا به این می پردازیم که چگونه افزودن قارچ به رژیم غذایی شما می تواند سلامت شما را تغییر دهد.

قارچ

از آنجایی که فواید سلامتی متعددی را نه تنها برای کودکان نوپا بلکه برای بزرگسالان نیز ارائه می دهد. قارچ برای سلامت چشم، مشکلات فشار خون بالا و حتی افرادی که از مشکلات تیروئید و کلیه رنج می برند به راحتی می توانند مصرف کنند. صدها دستور غذا را می توان با قارچ ایجاد کرد.

قارچ‌ها، متعلق به خانواده “Agaricus”، گیاهی نیستند اگرچه در قلمرو غذایی جزو سبزیجات طبقه‌بندی می‌شوند. قارچ ها متعلق به پادشاهی قارچ ها هستند و حاوی مجموعه ای از مواد مغذی ضروری هستند.

قارچ ها در واقع ساپروفیت ها هستند، موجوداتی که برای تغذیه خود به مواد حیوانی و گیاهی مرده و پوسیده وابسته هستند.

بدن قارچ به طور کلی در یک منطقه بزرگ پخش شده است و به سختی مورد توجه قرار می گیرد. بخشی از قارچ که می بینیم در واقع فقط “میوه” سبزیجات است.

هزاران نوع قارچ قارچ ساز در سرتاسر جهان وجود دارد، اما دانشمندان تنها حدود 10 درصد از آنها را شناسایی کرده اند. قارچ ها منابع طبیعی بسیار خوبی از ویتامین D هستند.

ارزش غذایی قارچ را بررسی کنید، حاوی ژرمانیوم، یک ماده معدنی کمیاب، سلنیوم، یک ماده معدنی آنتی اکسیدان و همچنین سایر مواد معدنی مانند مس، نیاسین، پتاسیم و فسفر است.

آنها همچنین سرشار از ویتامین C، پروتئین، کلسیم و آهن هستند. علاوه بر این، قارچ همچنین حاوی کیتین نامحلول و بتا گلوکان های محلول است که برای سلامتی ما بسیار مفید است.