طراحی لامپ ال ای دی چرخ خیاطی که دوخت لباس را مخفی می کند

طول عمر LED ها بسیار طولانی است و به طور کلی بیش از 100000 ساعت نشان داده می شود، این مربوط به دوره ای از روشنگری بی وقفه دوازده ساله است.

لامپ ال ای دی چرخ خیاطی یکی از اجزای مهم در چرخ خیاطی است که سایزهای مختلفی دارد.

پس از آن، دیود ساطع کننده نور “تاریک” نیست، اما در حدود 30٪ زیر شار نوری معمولی قرار می گیرد، خروجی نور به سادگی کاهش می یابد.

عمر مفید بستگی به شرایط استفاده به ویژه دمای محیط دارد، به عنوان یک قاعده، LED های با قدرت بالاتر نیز طول عمر کوتاه تری دارند (حداقل 30000 ساعت یا 50000 ساعت).

علاوه بر عمر مفید، دلایل اصلی استفاده از منابع نور LED بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مقاوم در برابر لرزش و ضربه و مصرف انرژی بسیار کمی است.

زاویه پرتو اندازه مخروط نور تولید شده توسط منبع نور را نشان می دهد، زاویه پرتو بر حسب درجه داده می شود.

LED ها منابع نور نقطه ای و به اصطلاح رادیاتورهای لامبرتی هستند، بنابراین آنها نور یکنواختی مانند لامپ های رشته ای را ساطع نمی کنند.

تکنیک های مختلفی برای یکنواخت کردن نور LED ها وجود دارد، به عنوان مثال، برای ایجاد یک لامپ با شدت نور یکنواخت در اطراف یا تار کردن کاراکتر نقطه ای LED ها.

به عنوان مثال، LED ها را می توان به سادگی در یک دایره مرتب کرد.

لنزهای قرار داده شده بر روی LED ها می توانند بر زاویه پرتو تأثیر مثبت بگذارند، دنده های روی گنبد چراغ ها عمدا نور را در جهات مختلف منحرف می کنند تا یکنواختی ایجاد کنند.

در همان زمان، نقطه نور از یک LED به هر تعداد نقطه کوچکتر تقسیم می شود.

یک لایه پراکنده، مانند فویل، می تواند نور را شکست دهد یا از یک ماده پراکنده گنبدی برای به دست آوردن بهترین نتایج برای یک سطح گنبدی یکنواخت استفاده می شود.