طراحی جدید حوله دستی بهباف آذر که ضد آلرژی است

هنگام خرید حوله، تراکم حوله پا را کمتر از 500-800 گرم در متر مربع انتخاب کنید، طول توده ها تا 5 میلی متر باشد، زیرا اسفنج با حلقه های کوتاه آب را ضعیف جذب می کند.

حوله‌های پنبه‌ای وافل کمتر در حمام استفاده می‌شوند، زیرا رشته‌هایی که یک سلول را تشکیل می‌دهند، درهم می‌آیند.

حوله دستی بهباف آذر آب را کاملا جذب می کند، در برابر شستشوی شدید و استفاده مکرر مقاومت می کند.

مواد مخملی قابل ارائه به نظر می رسد، در لمس نرم است، در رنگ های غنی متفاوت است، اما در استفاده بسیار کاربردی نیست – آب را بدتر جذب می کند، می لغزد.

دوخت با کیفیت بالا با دوخت مخفی، نخ قوی و پردازش اورلاک لبه، از تغییر شکل حوله پا جلوگیری می کند و عمر مفید را افزایش می دهد.

حوله ها بخش مهمی از فضای داخلی حمام هستند، طراحی آنها با کمک الگوها، گلدوزی ها، رنگ ها به احیای اتاق کمک می کند و تغییر معمول حوله ها ظاهر آن را تازه می کند.

اغلب لوازم جانبی با رنگ جامد، ساخته شده از الیاف سفید شده، با رنگ های بعدی آنها وجود دارد، برای جلوگیری از مشکل رنگ، بهتر است پارچه هایی را با رنگ های آرام، پاستلی یا خنثی انتخاب کنید.

وسایل بهداشتی در طرح های ژاکاردی ساده که به دلیل طول های مختلف پرزها شکل گرفته اند دلپذیر است، نمونه ای از چنین محصولی حوله کف “پا” است.

یک فرش پنبه ای نرم، راحتی و گرما را به دوش شما می بخشد.

ساخت حوله‌های پا با طرح‌های ژاکارد رنگارنگ دشوار است، اما الگوهای چند رنگ با طرح‌ها شما را خوشحال می‌کند، انتخاب گزینه های تزئینی عالی است و قیمت آنها بالاتر از سایرین است.

حوله شخصیت های کارتونی، شخصیت های افسانه ای برای کودکان مناسب است، از سنین پایین آنها برای بهداشت و نظافت بدن مورد استفاده قرار می گیرند.