صندلی حصیری فضای باز موجب غرق شدن یک کودک شد

شاید جذاب ترین جنبه مبلمان حصیری ظاهر آن باشد.

بافت حصیری یک بافت ظریف نیست: تقریباً بلافاصله چشم را می گیرد. خطوط شیک آن یک اتاق را برجسته می کند و توجه شما را از طرح های روی دیوار به طرح های مبلمان جلب می کند.

این نوع نگاه تصادفی به دست نمی آید.

ایجاد مبلمان حصیری یک فرآیند بسیار عمدی و کار فشرده است – و این فرآیندی است که از همان ابتدا به یک سازنده مبلمان حصیری ماهر نیاز دارد.

صندلی حصیری فضای باز برای حیاط های بزرگ بسیار جذاب و شکیل می باشد.

صندلی

انتخاب متریال مناسب تنها مرحله اول از یک سری مراحل طولانی است که برای ایجاد مبلمان حصیری انجام می شود.

در این بخش است که یک تکه حصیر خام از ریشه های وحشی خود در استرالیا به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل می شود – چیزی که شایسته اتاق نشیمن شما باشد.

در طول این بخش، نحوه ساخت مبلمان حصیری را با جداسازی جنبه های مختلف ساخت، بررسی خواهیم کرد. با این حال، ما به چیزی بیش از بافت حصیری می پردازیم. ما همچنین به کارهایی که یک سازنده مبلمان با چوب حصیری پس از ورود به انبارشان انجام می دهد خواهیم پرداخت – و تا زمانی که به یک قطعه کامل از مبلمان حصیری برسیم، این روند را دنبال خواهیم کرد.

وقتی به درستی انجام شود، بافت حصیری ظاهری بسیار «طبیعی» دارد – انگار پرندگان به نوعی فرود آمدند و تصمیم گرفتند که به جای ایجاد یک لانه، یک سبد (یا صندلی) ایجاد کنند.

البته، بافت حصیری به طور تصادفی به آن ظاهر نمی رسد. حصیری بافی مهارتی است که از نسل‌هایی که قدمت آن به مصر باستان و فراتر از آن بازمی‌گردد، منتقل شده است، اما این چیزی نیست که مردم به طور طبیعی به آن دست یابند.

برای اینکه بتوانید با بافت حصیری کار کنید به مهارت بالایی نیاز است.

طبق تعریف سنتی، بافت حصیری به سادگی الیاف بافته شده ای است که برای ایجاد چیزی سفت و سخت شکل می گیرد – در این مورد، مبلمان و سایر موارد مانند سبد.

همانطور که می دانید، حصیری به خودی خود یک ماده نیست.

در عوض، نتیجه‌ی بافتن یک ماده به منظور حفظ شکل جامد است. در صورت استفاده صحیح، حصیری با وجود وزن بسیار سبک، شکل خود را به خوبی حفظ می کند، که در وهله اول بخشی از جذابیت مبلمان حصیری است.

اگر تا اینجا خوانده اید، احتمالاً از قبل همه آن را می دانید. پس بیایید کمی عمیق تر به دنیای حصیری بافی بپردازیم تا دقیقاً نحوه چیدمان بافت را مشخص کنیم.