سس لوتوس موجب دعوای دو کودک شد

سس مایونز بدون تخم‌مرغ برای وگان‌ها، گیاه‌خواران و افرادی که به تخم‌مرغ حساسیت دارند، بازی را تغییر می‌دهد.

تا زمانی که سس مایونز گیاهی به وجود آمد، افرادی که از تخم مرغ دوری می‌کردند، نمی‌توانستند از طعم این سس سرد غنی و خامه‌ای لذت ببرند. در حالی که دستور تهیه سس مایونز اصلی شامل تخم مرغ است، دستور غذای مایونز بدون تخم مرغ برای گیاهخواران و وگان ها به عنوان یک موهبت الهی است.

سس لوتوس دارای رنگی متمایل به زرد می باشد و برای افرادی که رژیم دارند بسایر مناسب است.

سس

از آن در دستور العمل های مختلف سالم استفاده می شود زیرا تعداد کالری کمتر از سس مایونز معمولی است. بیایید به چند روش مختلف برای استفاده از سس مایونز نگاهی بیندازیم: به عنوان دیپ: سس مایونز بدون تخم مرغ را می توان به عنوان دیپ با چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده استفاده کرد. اغلب آن را همراه با پنیر، زیتون، آجیل، گوشت پخته شده، کراکر و نان باگت روی یک بشقاب Charcuterie قرار می دهند.

ساندویچ ناجی: هر ساندویچ خسته کننده ای را فقط با یک عدد سس مایونز گیاهی غلیظ و خامه ای به یک ساندویچ خوشمزه تبدیل کنید. به خوبی با انواع مختلف پر کردن ساندویچ مانند سبزیجات، ماهی تن، مرغ، بیکن و تخم مرغ جفت می شود. امکانات بی پایان هستند.

سس سالاد: اگر به دنبال راه هایی برای اضافه کردن طعم بیشتر به سالاد خود هستید، سس مایونز بدون تخم مرغ راه حل مناسبی است. بدون چربی حیوانی و کلسترول کم، سس مایونز بدون تخم مرغ به شما کمک می کند تا به رژیم غذایی سالم مایونز خود پایبند باشید.

علاوه بر افزودن سس مایونز به ظروف خود، می توان از آن برای چندین هدف جالب دیگر نیز استفاده کرد، مانند: حذف واترمارک روی چوب: دفعه بعد که

سس مایونز یک سس سرد غلیظ است که بیشتر در ساندویچ، سالاد و همبرگر استفاده می شود.

همچنین به عنوان پایه بسیاری از سس های دیگر از جمله سس تارتار استفاده می شود.
داستان اصلی: بدون مایونز تخم مرغ