ساعت فسیل اتوماتیک مسی با قیمت باورنکردنی به فروش رسید!

ساعت دیواری عقیق کریستالی شفاف بزرگ
این ساعت زیبا با حرکت کوارتز از عقیق ساخته شده است. این توسط برنج احاطه شده است و دارای دست های برنجی است. می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که اعداد، اعداد رومی، اعداد عربی یا هر نوع متنی اضافه شود. قطر آن 10 اینچ است.

ساعت دیواری چمن دریایی
عقربه‌های ساعت فسیل اتوماتیک در برابر چهره علف‌دریایی برجسته است. این ساعت دیواری مدرن و گرمسیری، مکمل هر فضای ساحلی است. قطر آن 31 اینچ است.

تصویر ممکن است حاوی ساعت دیواری ساعت آنالوگ باشد
وقتی شما این سبک مدرن بد بو دارید چه کسی به اعداد نیاز دارد؟ هر کجا این را نصب کنید، بلافاصله به نقطه کانونی اتاق تبدیل می شود. ابعاد آن 19.75 در 18.5 اینچ است.

ساعت مرمر 24 عیار طلای ایتالیایی
این کشف Etsy با سنگ مرمر ایتالیایی ساخته شده است که براق و براق است و با ورق طلای 24 عیار برجسته شده است. ابعاد آن 12 در 12 اینچ است و در رنگ های شرابی، سبز جنگلی و سفید نیز موجود است.

این خانه قرن نوزدهمی منورکا پر از تعادل عالی هنر و عتیقه است
ساعت فسیل اتوماتیک

گل‌های باروک، شکوفه‌های شاعرانه و علف‌های هرز وحشی: گل‌های پرطرفدار سال 2023
پیرکس زیبا هنگام گشت و گذار در یک فروشگاه عتیقه فروشی ظروف یکپارچهسازی با سیستمعامل را کشف کرد، Butterprint 473 فیروزه ای اولین قطعه ای بود که او خریداری کرد.
همه افراد در TikTok عاشق پیرکس قدیمی هستند، در اینجا کجا می توان آن را پیدا کرد
نوشته میشل ماسترو

ساعت دیواری بتنی مدرن
سیمان به این ساعت دیواری گرد ظاهری خنثی و مات می دهد که به راحتی با دکوراسیون اطراف ترکیب می شود. می توانید بین شش رنگ و دست های طلایی، سفید یا مشکی یکی را انتخاب کنید. قطر آن 11 اینچ است.

این تصویر ممکن است حاوی ساعت دیواری ساعت ساختمان برج معماری ساعت آنالوگ برج ساعت و ساعت مچی باشد
عکس: با احترام از جوانسازی
ساعت گردوی فاخته سرعت
این ساعت فاخته مدرن نسخه ای از ساعت دیواری سنتی عجیب و غریب است. خوشبختانه، این نسخه مدرن دارای سنسور نور برای جلوگیری از زنگ زدن در شب و کنترل صدا است. قطر آن 12 اینچ است.