ساعت سیتیزن سه موتوره ژاپنی که با یاقوت تزیین شده است!

چگونه یک ساعت با کیفیت بالا را تشخیص دهیم؟ طبیعتاً قاعده تکیه بر برندهای شناخته شده و مشهور مطبوعات و بازار با توجه به قیمت ساعت های قدیمی در حراج های تخصصی برای ارزیابی ماندگاری ارزش در طول زمان همیشه معتبر است.

درست همانطور که داشتن یک همکار مورد اعتماد در نقطه مرجع فروش شما ضروری است: کسی که می داند چگونه انتخاب خرید را با استدلال بر اساس تجربه و دانش عمیق ساعت سازی هدایت کند.

هنگام خرید ساعت سیتیزن سه موتوره ژاپنی باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد.

در نهایت، نمی توان از تشخیص و دانش مستقیم خود در مورد موضوع مورد نظر استفاده نکرد و دانش لازم را در طول زمان، با مطالعه و حضور در آن ایجاد کرد.

ابزارهایی که در این کار به ما کمک می کنند متنوع هستند، از وب گرفته تا نشریات تخصصی، که در آن می توان اطلاعات عمیقی را یافت که اغلب در مطالب اطلاعاتی تولیدکنندگان ظاهر نمی شود.

برای کمک به این کار، می‌خواهیم یک vademecum مختصر ارائه دهیم، بیایید با تجزیه و تحلیل ساعت در ظاهر خارجی آن شروع کنیم.

ما ساده ترین عناصر، مانند وجود کریستال یاقوت کبود غیرقابل خراش در برابر یک شیشه معدنی ساده را کنار می گذاریم و روی موضوعات کمتر شناخته شده و تخصصی تر تمرکز می کنیم.

یکی از عوامل مهمی که یک ساعت خوب را از یک ساعت با کیفیت متوسط ​​متمایز می کند، روند تولید کیس است.

دومی عنصری است که برای همه قابل مشاهده است، اما چگونه می توان فهمید که جزء مورد نظر با ابزارهای برش شکل گرفته است یا در عوض با قالب گیری تولید شده است؟ شکل به خودی خود می تواند سرنخ هایی به دست دهد.

قالب گیری امکان ایجاد کیس هایی با طراحی ساده را فراهم می کند (که می توان آن را کم و بیش خوب تمام کرد) و نوعی فرآیند سریع و بسیار پربازده است که برای سری های بزرگ مناسب تر است، و بنابراین به اقلام با کیفیت متوسط ​​یا متوسط/بالا.