ساخت خانه های آپارتمانی تنها با استفاده از سنگ قیمتی

روبی – جواهر رمانتیک
سنگ سیاه طلا دار به دلیل کمیاب بودن، منحصر به فرد بودن و ارزشش، پس از الماس، دومین سنگ قیمتی پرطرفدار است.

یاقوت سرخ نوعی کوراندوم معدنی است و به دلیل رنگ قرمز درخشان و ظاهر آتشین خود مشهور است. یاقوت سرخ با رنگی که با اشتیاق و شهوت همراه است، نشانه کاملی از عشق برای زنی است که عشق واقعی را یافته است.

تاجر سنگ قیمتی می گوید که: یاقوت کبود و یاقوت سرخ هر دو نوع معدنی کوراندوم هستند که یکی از سخت‌ترین کانی‌های روی زمین است اما رنگ‌های متفاوتی دارد. کوراندوم معدنی در سیستم شش ضلعی متبلور می شود. رنگ قرمز یاقوت از مقدار کمی اکسید کروم اضافه شده به ساختار کریستالی ناشی می شود. بر خلاف یاقوت کبود، که می تواند هر رنگی باشد، یاقوت سرخ فقط در انواع قرمز معدنی کوراندوم یافت می شود. مطلوب‌ترین رنگ قرمز تیره‌ای است که در دنیای تجارت به آن قرمز خونی کبوتری می‌گویند.

رنگ، برش و وضوح، علاوه بر وزن قیراط، چیزی است که به یاقوت ها ارزش می دهد. قرمز خونی که گاهی به خون کبوتر هم می‌گویند، زنده‌ترین و با ارزش‌ترین رنگ قرمز است و نسبت به یاقوت‌هایی با درجه مشابه برتری بالایی دارد.

جواهرات یاقوتی معمولاً به عنوان نمادی از سنگ سفید قیمتی تولد استفاده می شود همچنین گفته می شود که برای صاحبش امنیت و خوشبختی فراهم می کند. یاقوت قرمز خالص با رنگ آبی کمی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. یاقوت به دلیل احساسات قوی که گفته می شود برانگیخته می شود، نماد محبوب عشق و وفاداری است.

متخصصان خرید سنگ قیمتی که بدون دستمزد اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا یاقوت کبود ایده آل یا سنگ قیمتی دیگر را پیدا کنید برای شروع، سفری به ویترین جواهرات Padis ترتیب دهید.

یاقوت سرخ پس از الماس از نظر سختی و درخشندگی، درست مانند یاقوت کبود، در رتبه دوم قرار دارد. یاقوت‌های بزرگ و شفاف حتی غیرمعمول‌تر از الماس‌های بزرگتر شفاف یا یاقوت کبود هستند.

یاقوت سنگ قیمتی چهلمین سالگرد و سنگ تولد ماه جولای است.

  • منابع:
  1. What Are The Four Precious Stones?
  • تبلیغات:
  1. خرید سیب زمینی آگریا درجه1
  2. صادرات تخمه افتابگردان ایرانی شور
  3. قیمت خرید قیر آماده طبیعی
  4. توزیع کشمش پلویی صادراتی