رونالدو شلوار راحتی مردانه اسلش را در کریسمس به پسرش هدیه داد!

راهنمای شلوار جین، یک لباس نمادین، هر کدام از ما حداقل یک جفت داریم، اما چند مدل شلوار جین وجود دارد و چگونه آنها را انتخاب کنیم؟ در اینجا راهنمای شلوار جین است که شامل تعداد زیادی است.

بنابراین بهترین مدل های شناخته شده، شیک ترین شلوار جین امسال کدامند و چگونه آنها را بر اساس فرم بدن انتخاب کنیم.

شلوار راحتی مردانه اسلش انواع مختلفی دارد و دارای تنوع زیادی است.

شلوار جین کشدار، مدل نزدیک، که به آن SUPER SKINNY نیز می‌گویند، اگر در نوع بسیار تنگ، مانند جوراب شلواری باشند.

به طور کلی با کمر معمولی یا کم پشت، حتی اگر دومی تا چند سال پیش محبوب تر بود.

پارچه بسیار کشسان جلوه نرمی را تضمین می کند، پوست دوم به خوبی روی کل پا قرار می گیرد و حتی در مچ پا محکم می ماند.

آنها را انتخاب کنید اگر: پاهای بلند و لاغری دارید.

از طرف دیگر، اگر پاها فشرده‌تر و باسن‌ها نرم‌تر هستند، از آن‌ها فقط با ژاکت‌های بلند و کفشی که حجم قابل مشاهده پهلو و ران را متعادل می‌کند، چکمه یا دوزیستان استفاده کنید.

فرم بدن: مناسب برای مستطیل و همچنین برای تمام آن اشکال با پاهای باریک و کشیده، اگر دور کمر کمی گرد است، آن را با یک پیراهن سایز بزرگ بپوشانید و فقط قسمت باریک‌تر ساق پا را نشان دهید.

مدل با کمر معمولی، در اینجا ساق پا کمی پهن تر از لاغر است: از زانو تا مچ پا خط نرم می شود، پارچه در بالا محکم می شود سپس مستقیماً تا مچ پا می افتد.

این ترکیبی است بین شلوار جین معمولی و شلوار جین تنگ: بنابراین خطوط شکل را کمتر از شلوار جین تنگ برجسته می کند، می تواند در پارچه کشش باشد یا نباشد.

آنها را انتخاب کنید اگر پاهای باریکی دارید، به خصوص از ران تا زانو، با این مدل شلوار جین، مچ پا و ساق پا، شاید کمی بزرگتر برجسته نشده باشند، بنابراین تا زمانی که ناحیه باسن زیاد نباشد، می توانند بسیار خوب پیش بروند.