توت فرنگی خشک شده در بازار که تغییر رنگ می دهد

فواید توت فرنگی خشک در بازار که گفته می شود بومی فرانسه است فراوان است. آنها منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی هستند که به مدیریت سطح قند خون و بهبود سلامت قلب کمک می کنند.

آنها منبع خوبی از مواد معدنی مانند منگنز و پتاسیم و همچنین ویتامین C هستند. این میوه های قرمز، آبدار و شیرین برای تهیه مربا، دسر، ژله و بسیاری از غذاهای دیگر عالی هستند.

در این مقاله به ۱۶ مزیت شگفت‌انگیز توت‌فرنگی، مشخصات غذایی، عوارض جانبی احتمالی و نکاتی برای گنجاندن آن در رژیم غذایی می‌پردازیم. به خواندن ادامه دهید!

آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های موجود در این توت ها از سلامت قلب حمایت کرده و از انواع مختلف سرطان جلوگیری می کند. همچنین ویتامین C موجود در این توت ها نیز به سلامت پوست و مو کمک می کند. فیبر موجود در این توت ها به هضم غذا کمک می کند و به کاهش وزن کمک می کند.

ممکن است از قلب محافظت کند. فراوانی آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها در توت فرنگی آن را به غذایی ایده آل برای محافظت از قلب در برابر بیماری ها تبدیل می کند.

توت فرنگی حاوی آنتوسیانین ها (آنتی اکسیدان های مسئول رنگ قرمز آنها) است که از پوشش سیستم گردش خون محافظت می کند در نتیجه از شریان ها در برابر تجمع پلاک محافظت می کند و فشار خون را تنظیم می کند.

به گفته دکتر سوزان استاینبام، متخصص قلب در بیمارستان لنوکس هیل، شهر نیویورک، زنانی که هر هفته سه وعده یا بیشتر از انواع توت ها (به ویژه توت فرنگی) مصرف می کردند، خطر حمله قلبی را تا یک سوم کاهش دادند.

ممکن است سطح قند خون را تنظیم کند. توت فرنگی همچنین حاوی الاژیک اسید است و این به همراه آنتی اکسیدان ها به کاهش سرعت هضم غذاهای نشاسته ای کمک می کند.

این افزایش سطح قند خون پس از یک وعده غذایی نشاسته ای را کنترل می کند. همچنین به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند تا سطح قند خون خود را کنترل کنند.