با کفش اسکیچرز در ایران از پا درد خداحافظی نمایید

راه رفتن با پای برهنه، که به طور مشخص با پابرهنه راه رفتن متفاوت است، از یک روند بازیگوش به یک عمل کاملاً تحقیق شده با فواید سلامتی شناخته شده تبدیل شده است.

به گفته متخصصان ارتوپدی، راه رفتن با پای برهنه راه رفتن طبیعی ما را بازیابی می‌کند و بالشتک و ساختار کفش‌ها می‌تواند به مرور زمان ما را از استفاده از گروه‌های عضلانی خاصی که می‌توانند بدن را تقویت کنند، باز دارد.

پیاده روی بدون کفش می تواند تعادل را بهبود بخشد، به تسکین درد کمک کند و منجر به بهبود مکانیک لگن، زانو و مرکز بدن شود.

از سوی دیگر، راه رفتن با پای برهنه، که به عنوان زمین یا زمین نیز شناخته می‌شود، از تعقیب ذهن باز به یک عمل علمی تحقیقاتی با تعدادی از مزایای سلامتی شناخته شده تبدیل شده است.

اجداد ما در ارتباط نزدیک با انرژی زمین تکامل یافته اند. پابرهنه راه رفتیم.

روی زمین خوابیدیم. ما از انرژی شفابخش طبیعی زمین یا Qi Earth بهره بردیم. امروزه، بخش زیادی از زمان ما صرف عایق شدن از این انرژی زمینی، در کفش، خودرو و داخل خانه می‌شود.

کفش اسکیچرز در ایران یکی از معروف ترین برندهای کفش می باشد که از فروش بالایی برخوردار است.

کفش

پشت پابرهنه راه رفتن علم ساده ای نهفته است. ما موجوداتی بیوالکتریک هستیم و بدن انسان بار مثبت کمی دارد. سلول های ما برای هدایت تکانه های الکتریکی تخصصی هستند.

الکتریسیته برای سیستم عصبی لازم است تا سیگنال‌هایی را به سراسر بدن و مغز ارسال کند تا بتوانیم فکر کنیم، حرکت کنیم و احساس کنیم.

در حالی که سلول‌های در حال استراحت به صورت داخلی دارای بار منفی هستند، محیط بیرونی سلول به دلیل عدم تعادل جزئی بین یون‌های مثبت و منفی بار مثبت دارد و در نتیجه بار مثبت خالص به‌طور کلی ایجاد می‌شود. الکتریسیته می تواند در بدن انسان جمع شود.

زمین حامل بار منفی است و هنگامی که ما با زمین ارتباط فیزیکی برقرار می کنیم، از طریق ارتینگ، آن انرژی اضافی را تخلیه می کنیم که گفته می شود به نوبه خود اثر شفابخشی در سطح سلولی دارد.

ساده ترین شکل ارتینگ شامل راه رفتن با پای برهنه روی چمن، در خاک یا روی شن است.

چرا پابرهنه راه برو
اخیراً، التهاب به طور گسترده به عنوان محرک اصلی درد مزمن و بسیاری از اختلالات عمده سلامت از بیماری های قلبی عروقی، دیابت و آرتریت تا برخی از انواع سرطان شناخته شده است.

گفته شده است که تمام مسیرهای بیماری مزمن از طریق التهاب منتهی می شود و یک مقاله آموزنده فوربس این سوال را مطرح می کند که “اگر همه راه ها به التهاب منتهی شوند، چگونه سالم می شویم؟”