اغلب لوبیا به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود

لوبیا خشک (که اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود) ممکن است به برخی از مزایای سلامتی مرتبط با رژیم های غذایی گیاهی کمک کند. لوبیا سرشار از تعدادی ریزمغذی های مهم از جمله پتاسیم، منیزیم، فولات، آهن و روی است و منابع مهم پروتئین در رژیم های غذایی گیاهخواری است. از ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

به طور خاص، آنها در میان تنها غذاهای گیاهی هستند که مقادیر قابل توجهی از اسید آمینه ضروری لیزین را فراهم می کنند. لوبیاهای خشک که معمولاً مصرف می شوند همچنین سرشار از فیبر کل و محلول و همچنین نشاسته مقاوم هستند که همگی به شاخص گلیسمی پایین این غذاها کمک می کنند. آنها همچنین مقادیر زیادی پلی فنول را فراهم می کنند که بسیاری از آنها آنتی اکسیدان های قوی هستند.

مداخله و تحقیقات آینده نگر نشان می دهد که رژیم های غذایی حاوی لوبیا کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم را کاهش می دهد، به طور مطلوب بر عوامل خطر برای سندرم متابولیک تأثیر می گذارد و خطر بیماری ایسکمیک قلبی و دیابت را کاهش می دهد. گرفتن نفخ حبوبات باعث میشود غذا بهتر هضم شود.

طبع لوبیا چیتی، مصرف نسبتاً کم لوبیا در آمریکای شمالی و اروپای شمالی را می توان به یک تصویر منفی آشپزی و همچنین به ناراحتی روده ای نسبت داد که به محتوای الیگوساکارید لوبیا نسبت داده می شود. مبل کرم قهوه ای در بازار مبلمان ایران فروش بسیاری را به خود اختصاص داده است.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
    2. تفاوت‌های غذایی و تغذیه‌ای بین مصرف‌کنندگان
    3. تولید قوی ترین سلاح کشتار جمعی دنیا در چین !!
    4. روش استخراج ادکلن مردانه به نام Enfleurage